دانلود فایل بررسی رابطه بین کیفیت محصول و اعتماد مشتریان خارجی به صادرکنندگان
اگرچه در ابتدا به نظر می رسد که اعتماد دارای مفهومی واضح و آشكار است، اما اگر در صدد دستیابی به تعریفی دقیق از آن باشیم، در می یابیم که در واقع چنین نیست. از نظر " دیوید و جانسون " اعتماد خصیصه ای ثابت و بدون تغییر نیست. اعتماد به بطور مداوم در حال تغییر است و کسب و ایجاد آن گرچه بسیار دشوار است اما از دست دادن آن به راحتی اتفاق می افتد. افراد و سازمانها ممكن است اعتمادی را که طی سالهای متمادی کسب کرده اند، یک شبه از دست بدهند و هرگز نتوانند اعتماد از دست رفته را مجدداً به دست آورند.
برای دریافت فایل کل مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.
تعداد مشاهده: 5125 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 10
حجم فایل:561 کیلوبایت
گارانتی بازگشت وجه
کد تخفیف خرید
نماد اعتماد الکترونیکی